Wyłowione w sieci - odcinek 13


Wyłowione i zaserwowane na balkonie. Bo dzisiaj będzie botanicznie.



Na blogu przegapić mogliście dwa posty DIY - pierwszy z papierowymi tulipanami, a drugi z solami do kąpieli w wannie (uwielbiam!). Pokazywałam też twórczy tasiemiec, czyli podsumowanie bardzo kreatywnego kwietnia. Dwa zdjęcia z podsumowania wiosennego wyzwania fotograficznego zostały wyróżnione przez Rudą (mega kopniak motywacyjny!). Zobaczyłam na własne oczy jak wygląda Dolina Chochołowska pełna krokusów i podzieliłam się z Wami tymi pięknymi widokami. Polecałam moje ulubione blogi w ramach akcji Share Week i rozpoczęłam pierwszą z trzech nowych serii, które wjadą na blog do końca miesiąca. Ależ ja mam planów na najbliższe tygodnie! Istny twórczy (i nie tylko) szał! 

A jak tam zapowiada druga połowa maja u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...